page_banner

nutizie

L'8 di dicembre, Quzhou era particularmente fretu in a stagione di neve pesante. Versu 5 ore dopu meziornu, Chen Zhonghua, sustitutu redattore esecutivu di a filiale Hebei di l'agenzia di stampa Xinhua, Wang Min, direttore di u ministru di l'affari ecunomichi, Yan Qilei, sustitutu direttore di u ministru di l'affari ecunomichi, è altre cinque persone anu fattu una speciale viaghju da Shijiazhuang à a biologia Chenguang per entrevista à Lu Qingguo, direttore generale di Hebei "trasfurmazione di decemila imprese".
news (9)
In a quarta sala di cunferenza di a cumpagnia di u gruppu biologicu Chenguang, l'invitati è l'invitati anu pigliatu u so postu. Dopu avè vistu u lungometraghju biologicu Chenguang, Chen Zhonghua hà mustratu un surrisu nantu à a so faccia riservata. Accumpagnatu da Lu Qingguo, Chen Zhonghua intrì in a sala di mostra. Lu Qingguo hà introduttu a situazione generale, u corsu di sviluppu, a distribuzione di prudutti è basi di materia prima, è a pusizione in l'industria di a biologia Chenguang. Prima di u pannellu di distribuzione di a filiale, quandu Lu Qingguo hà introduttu chì Chenguang biologicu hà acquistatu più di 100000 mu di terra in Zambia cum'è basa di materia prima per fà "pneumatici di riserva" per u sviluppu futuru di a cumpagnia, Chen Zhonghua hà eludatu ripetutamente: "visione ! Avete a vostra propria fabbrica di attrezzature. Avete i vostri diritti di pruprietà intellettuale in prucessu, tecnulugia è apparecchiature. Nimu altru pò amparà è ritruvà cun voi. Custruisce una basa di materia prima in Africa hè ancu una preparazione per una ghjurnata di pioggia. Hè di mantene a prima dispusizione di u mondu per l'avvene. »
news (7)
«I prudutti chì pruducemu avà sò venduti à i Stati Uniti cum'è materie prime (prudutti di salute), è poi imballati in capsule in i Stati Uniti è venduti in Cina. Li vendemu per un yuan, è i compremu da i Stati Uniti per 100 yuan. Pensate chì pudemu fà una perdita? " Lu Qingguo hà continuatu à dì: "marchjemu in a grande industria sanitaria muderna di i prudutti sanitarii è di a medicina tradiziunale chinesa, è trasformemu in prudutti terminali, affinchì a ghjente cumuna a possa manghjà. L'effettu hè bonu è bonu ". Chen Zhonghua hà pigliatu e parolle è hà dettu: "in questu modu, ùn avemu micca da andà à l'esteru per riciclà!"

Tramindui pensanu chì hè un bonu tempu per Chenguang bio per fà alimenti sani. In i prossimi 10 o 20 anni, u livellu di cunsumu di e persone aumenterà, a so sensibilizazione à a salute serà migliorata, è averanu una megliu cunniscenza di e marche chinese. À quellu tempu, serà naturale per l'azienda di diventà più grande è più forte.

news (5)

Lu Qingguo hà presentatu i prudutti di a cumpagnia à i ghjurnalisti unu ad unu, ciò chì hà fattu chì i ghjurnalisti sianu freschi è freschi. Chen Zhonghua hà dettu: "Pensu chì era un fabricatore di cancelleria". Lu Qingguo hà rispostu cun umore: "vinti anni fà, avemu fattu hardware". Indicendu a placca di "centru tecnologicu d'impresa ricunnisciutu naziunale" nantu à u muru, hà dettu: "simu stati valutati cum'è eccellenti trà più di 1000 centri tecnologichi d'impresa in Cina, è ci sò solu decine di eccellenti, cumpresi Huawei, ZTE, ecc Yan Qilei, chì tene spessu riunioni di u cumitatu di u Partitu pruvinciale è di u guvernu pruvinciale, hà dettu à Lu Qingguo: «U guvernatore Xu Qin hà publicatu Chenguang per voi in l'ultimi dui anni. Ùn importa micca quantu a riunione hè chjuca, dice: "Oh! Ùn m'aspettava micca chì Quzhou, una tale cuntea agricula, avessi un campione cusì invisibile!


Tempu di posta: Jan-15-2021