page_banner

nutizie

In u novu epidemicu di pulmonite di coronavirus diffusu in u mondu sanu, avemu da salutà u 2020 è inaugurà u 2021. À l'occasione di lascià u vechju per accoglie u novu, per nome di i capi di u gruppu bio Chenguang, vogliu allargà u novu saluti di l'annu è auguri sinceri à tutti i salariati è e so famiglie chì stanu luttendu à l'esternu è in casa, è à i dirigenti à tutti i livelli, tutti l'azionari, i clienti, i partenarii è l'amichi di tutti i sfarenti di a vita chì curanu è sustenenu u sviluppu di a bio Chenguang.

Vint'anni di travagliu duru, vinti anni di frutti di primavera è di vaghjimu. Durante l'ultimi 20 anni, ci simu attenuti à u principiu di grande ghjustizia, travagliendu assai è dedicatu, è ùn avemu fattu menu sforzi ch'è l'altri. Chenguang bio hà sviluppatu da una impresa di tippu attellu in una sucietà multinazionale di u listinu cù più di 30 filiali. Da u pruduttu unicu uriginale di capsantina, Chenguang bio hà avà sei serie, più di 100 varietà è trè primi prudutti mundiali Hè una impresa di punta in l'industria di l'estrazione di e piante. Da un zitillùcciu per calmà a cunfidenza in sè stessu, da una piantina debule à cresce in un arburu imponente, hè una legenda di l'industria scritta da tutti i Chenguang cun lotta è innuvazione!

In u 2020, u novu epidemicu di pulmonite di coronavirus hà colpitu duramente, è l'ecunumia glubale hà patitu pesanti perdite. À u principiu di l'epidemia, a situazione di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie naziunali era severa, è i materiali medichi eranu pochi. A cumpagnia hà acquistatu alcolu, maschere, vestiti di prutezzione è altri materiali per mezu di e risorse naziunale è estere per a prima volta, hà travagliatu ore straordinarie per fabricà capsule molli di licopene, è hà donatu à a prima linea di antiepidemia. Cù a rapida diffusione di l'epidemica straniera, a sucietà hà donatu in tempu puntuale maschere, capsule molli di licopene è altri materiali à clienti stranieri. Durante u periodu epidemicu, più di 10 milioni di yuan di alcolu, maschere, indumenti protettivi, capsule morbide di licopene è altri materiali anti epidemichi sò stati donati à a sucietà, contribuendu à a lotta contr'à l'epidemia. D'altra parte, secondu a situazione di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie, a sucietà hà messu in opera accuratamente a ripresa di u travagliu è di a produzzione per assicurà l'operazione stabile di produzzione è operazione, in particulare u persunale dispostu per fà piantazioni di calendula in Xinjiang u più prestu pussibule dopu a Festa di a Primavera, per assicurà chì u travagliu stagiunale ùn serà micca influenzatu. Durante l'ultimu annu, tutti l'impiegati anu fattu grandi sforzi per minimizà l'effetti avversi di l'epidemia, assicurendu l'operazione stabile di a cumpagnia è a crescita di e prestazioni di l'impresa contr'à a tendenza. I rivenuti di vendita è i profitti di a cumpagnia anu righjuntu un novu massimu, è i so guadagni di esportazione superavanu i 140 milioni di dollari US. U so valore di mercatu hè aumentatu da 3,8 miliardi à u principiu di l'annu à circa 9 miliardi attualmente.

In u 2020, a sucietà aderisce à u cuncettu di centru in u cliente, faci una selezzione approfondita di vantaghji, è migliora u vantaghju cumpetitivu cumpletu di i prudutti. U volumu di vendita di capsantina hà righjuntu un novu livellu; u vulume di vendita di i prudutti di luteina hà continuatu à cresce, è attraversu u modu di pre-vendita, hà ghjucatu un rolu impurtante in a stabilizazione di a fluttuazione di u prezzu è u mantenimentu di u sviluppu sanu di l'industria; e materie prime proteiche si basanu nantu à u creditu per realizà l'operazione di lock-in mentre cumpranu è vendenu, evitendu rischi; e vendite di alimenti sanitarii anu fattu novi passi, l'OEM è l'attività di spurtazione anu iniziatu, è a cuuperazione straniera hè diventata una nova strategia di cummercializazione A tendenza di sviluppu di i prudutti nutrizionali è medicinali hè bona, è e vendite di curcumina, estrattu di sumenti d'uva è altri prudutti anu realizatu crescita. In listessu tempu, a sucietà prumove attivamente a custruzzione di una basa di materia prima. In Xinjiang è Yunnan Tengchong, a zona di piantazione di calendule hè più di 200000 mu; a zona di piantazione di stevia intornu à a cuntea di Quzhou hè più di 20000 mu; a splutazioni sinazonggui di a sucetà agricula di Zambia hà compiu 5500 mu di piantazione di prova di pimentu, a splutazione qishengsheng hà compiu guasi 15000 mu di sviluppu di a terra, è hà realizatu travagli di piantazione di prova di calendula è di pimentu.

In u 2020, a sucietà aderisce à a trasformazione di a tecnulugia di produzzione è continua à arricchisce u so vantaghju cumpetitivu. U miglioramentu di u prucessu produttivu di silimarina hè statu cumpletatu cù successu, u rendimentu di silimarina hè aumentatu da 85% à 91%, è u costu di produzione hè statu assai riduttu; a capacità di espansione di a produzzione di prutezione hè stata cumpletata in Kashgar Chenguang, è a capacità di trasfurmazioni cutidiana di sumenti leggeri hè stata aumentata da 400 tonne à 600 tonne; u miglioramentu di u prucessu produttivu di stevioside hà realizatu a trasformazione di a produzzione di i prudutti CQA; a trasfurmazione di i prudutti QG estratti da u pastu di Tagetes erecta hè stata compia, è a capacità di trasfurmazione di una sola linea ogni ghjornu di u farina di crisantemu hà righjuntu 10 tonne 0 tonne.

In u 2020, a custruzzione di novi prughjetti di a cumpagnia serà prumossa rapidamente per accumulà energia per u futuru sviluppu di a cumpagnia. A caldera à vapore à biomasse hè stata messa in usu, è u costu di u vapore hè statu riduttu; e trè linee di estrazione di Yanqi Chenguang sò state unite, è a capacità di trasfurmazione cutidiana di e particelle di pepe hè di 1100 tonne. In listessu tempu, a custruzzione di raffinazione è di cunfusione di linea di produzione hè stata finita, è a produzzione integrata di estrazione, raffinazione è miscelazione diretta di prudutti di pepe in Xinjiang hè stata realizata. A cumpagnia Tengchong Yunma hà ottenutu a licenza di trasfurmazione di a canapa industriale cù u minimu investimentu, hà realizatu l'estrazione di tecnulugia avanzata è hà furmatu a vendita di prudutti, è hà fattu un passu solidu nantu à a distribuzione strategica di l'industria di a canapa industriale. A custruzzione di "trè centri" di a cumpagnia Handan Chenguang hà fattu un avanzamentu, u centru di R & D è u centru di teste sò stati ufficialmente aperti, 8 edifici di dormitori sò stati occupati, 7 edifici di dormitori è 9 edifici di dormitori sò stati occupati Completata a custruzzione; l'obligazioni cunvertibili sò state emesse senza intoppi, alzendu 630 milioni di yuan; a nova linea di pruduzzione di oliu raru, u prugettu Hetian Chenguang è u prugettu Yecheng chengchenlong sò stati messi in opera; a custruzzione di u prugettu Tumushuke Chenguang è di u prugettu API sò state effettuate in modu urdinatu.

In u 2020, a sucietà aderisce à u core di R & D per serve a produzzione è l'operazione, prumove continuamente u miglioramentu di i prucessi di u pruduttu, è sviluppa continuamente novi prudutti è applicazioni. Attraversu a ricerca è u miglioramentu di u prucessu di rimozione di salatura di oleoresina di pimentu è di u prucessu di trattamentu di pigmenti colloidali, l'applicazione di produzione hè stata realizzata, a crisa di l'inventariu hè stata risolta, è l'offerta di u mercatu hè stata stabilizzata; a trasfurmazione di a produzzione di saponificazione è cristallizazione di u licopene oleoresin hè stata compia, è u rendiment di u produttu hè statu significativamente miglioratu; a trasfurmazione industriale di l'estratti di rosmarinu, a silimarina è altri prughjetti di novu pruduttu hè stata compia, è a vendita à grande scala hè stata realizata; QG, CQA, Wanli, ecc. A direzzione di applicazione di l'estrazione di fermentazione Shouju, l'agliu polisaccaridu è altri prudutti novi hè stata basicamente determinata; e tecnulugie di rilevazione in linea è fora di linea vicinu à l'infraroughju anu realizatu novi passi, è a custruzzione di una piattaforma d'efficacità hà fattu novi prugressi, chì hà postu una basa solida per u sviluppu à longu andà di a sucietà in u futuru. A cumpagnia hè stata premiata u terzu "fattu in Cina · campione invisibile" è u "Oscar" di i premii di l'industria cinese.

In u 2020, a cumpagnia recruterà più di 60 medici è maestri per injectà sangue frescu in l'impresa; a valutazione indipendente di i tituli prufessiunali quantifica u metudu di gestione di i punti, è u numeru di ingegneri anziani aumenterà à 23; hà da cuntinuà à apprufundisce u modu di furmazione di i talenti di "cuuperazione d'impresa sculare, integrazione di l'educazione industriale", è furmà cunghjuntamente 6 duttori è maestri. Trè impiegati di a cumpagnia sò stati selezziunati cum'è "ghjovani talenti di prima trinca in a cità di Handan" è "trè trè trè Prughjetti Talenti" in a Pruvincia di Hebei; Yuan Xinying hà vintu u titulu di "mudellu di travagliu naziunale" è diventa un altru mudellu di travagliu naziunale in Quzhou dopu più di 30 anni, riflettendu veramente u "sviluppu cumunu di e persone è di l'imprese".

In u 2020, a cumpagnia continuerà à migliurà u sistema di gestione è à migliurà u livellu di gestione fine. Continuemu à prumove a standardizazione, u prucessu, è, è migliurà l'efficienza di u travagliu è e norme di travagliu. Prumove continuamente i sette sistemi di gestione di a produzzione, è pone a basa di gestione per a custruzzione di attellu digitale. U dipartimentu di gestione migliora ancu u sistema di gestione chì si estende à e filiali è rinforza a gestione è u cuntrollu di e filiali. Migliurà costantemente a modalità di valutazione è di incentivazione, è ghjucà megliu u rolu di guida è di incentivazione di u sistema di valutazione è di incentivazione.

Dopu à 20 anni di travagliu duru, a cumpagnia hà accumulatu talenti, tecnulugia, capitale, piattaforma, cultura è altre risorse. In u futuru, continueremu à dà pienu ghjocu à i vantaghji di a tecnulugia di l'estrazione di e piante, l'attrezzatura di produzione, a R & D di alta qualità è u cuntrollu di qualità, integranu risorse vantaghji in u mondu, acceleranu u prugressu di a custruzzione di a basa di materia prima in Zambia, cuntinuà à custruisce un estrattu naturale è una piattaforma di salute biologica, è prumove solidamente a grande industria di a salute sanitaria furnisce alimenti sanitari efficaci è accessibili per a sucietà.

In u 2021, duvemu fà un travagliu solidu in a selezzione di i vantaghji di i nostri prudutti, cuntinuà à creà vantaghji competitivi cumpleti di i nostri prudutti, è espandere ulteriormente a quota di mercato di capsicum, capsicum oleoresin è luteina; creà singuli vantaghji competitivi di prudutti nutrizionali è medicinali, steviosidi è prudutti di spezie, è si sforzanu di esse u capimachja in Cina; piglià parechje misure per prumove u sviluppu di l'estratto di Ginkgo biloba, di u rosmarinu, di a silimarina è di i prudutti industriali. A vendita di u mercatu di canapa è di altri prudutti accelererà a cultura di i novi punti di crescita ecunomica di a cumpagnia, è a distribuzione di alimenti sani è di medicina tradiziunale chinesa continuerà à migliurà a so competitività è si sforzerà per benefici più grandi.

In u 2021, duvemu rispettà u cuncettu di "talenti, rializazioni è benefici", ottimisà in continuu u modu di gestione di a ricerca scientifica, è accelerà a trasfurmazione di e rializazioni scentifiche è tecnulogiche. Aderite à l'usu cumpletu di e risorse, cuntinuvate à prumove u sviluppu è a ricerca di prudutti anti-droga, acceleranu a custruzzione di una marca indipendente di alimenti per a salute, è acceleranu u sviluppu di l'industria di a salute biologica. Cù "trè centri" cum'è sustegnu, sforzatevi di custruisce una piattaforma di ricerca scientifica "leader internaziunale". Duvemu circà à raccoglie i talenti di prima classa cumpleti, esperti è dirigenti in l'industria in casa è à l'internu, migliorà costantemente u sistema di furmazione di u persunale, dà un pienu ghjocu à a creatività di i salariati, è sforzassi di custruisce una squadra di esperti di alto livello chì vole travaglià, pò travaglià è pò sustene u rapidu sviluppu di a cumpagnia.

In u 2021, continueremu à prumove a custruzzione di standardizazione di gestione, prucessu è ella, è migliurà ulteriormente u livellu di gestione fine. Cuntinuà à cunsulidà è migliurà u sistema di gestione di a sicurità di a produzzione, rinfurzà a cuscenza di a linea rossa di a pruduzzione di sicurezza, assicurà a produzzione di sicurezza; fà un travagliu solidu in a gestione di sette sistemi di produzzione, pianificà attivamente a custruzzione di attellu di mudelli digitali, cuntinuà à creà vantaghji di produzzione, migliurà a competitività cumpleta di i prudutti; prumove attivamente a ristrutturazione di a piastra di cotone, è prumove u sviluppu più veloce è megliu di l'imprese di cotone.

In u 2021, continueremu à difende u cuncettu culturale di core di "sviluppu cumunu di e persone è di l'imprese", portemu avanti a cultura di l'impresa di pulita è onesta, diligente è dedicata, onesta è affidabile, onesta è autodisciplina, aderiscenu à u principiu di sforzi per a ghjente, è furnisce una piattaforma di carriera di prima classe per a maggior parte di i salariati per realizà i so sogni è i so valori.

In u novu annu, duvemu rispettà a guida d'innuvazione è a lotta dura, cù u spiritu di piglià u ghjornu è a perseveranza, passu à passu, versu u grande scopu di custruisce a basa di l'industria di l'estratti naturali di u mondu, rende l'industria di a salute biologica più grande è più forte, è chì cuntribuiscenu à a salute umana, avanzanu cun curagiu, è cumpone cunghjuntamente u futuru luminosu di a biologia Chenguang!

Infine, vi pregu una bona ghjurnata di capu d'annu, travagliu lisu, felicità in famiglia è tuttu u megliu!


Tempu di posta: Jan-15-2021