page_banner

nutizie

Chenguang Biotechnology Group Co., Ltd. hè una cumpagnia di alta tecnulugia listata chì hè stata prufondamente impegnata in l'estrazione di ingredienti attivi vegetali per parechji anni.Cù u travagliu duru è l'innuvazione tecnologica, hè cresciutu da una piccula fabbrica in stile attellu in una impresa di fama mundiale in l'industria di pigmenti è una sucietà impurtante di estrazione di piante globale.unu di i fornituri.

 

Fate rossi chili peppers chinesi in tuttu u mondu

 

Ancu u mo paese hà sviluppatu in questu campu per parechji anni, a so pruduzzione hè menu di 2% di u mondu sanu.Quandu Chenguang Bio hà intrutu prima in l'industria di u pigmentu di capsicum, hà cuminciatu à pensà à cumu cresce a scala di produzzione.

 

L'idee chì a ghjente di Chenguang hè stata cun un pocu mischiu: pimentari secchi, utilizate l'equipaggiu chì disidrata i vegetali;sementi è pelle separati, pruvate selettori di sementi agriculi;pulverize è pelletize, pudete amparà da l'equipaggiu di produzzione d'alimenti;macinà, forse prucessa a farina A macchina pò fà... Stringing sti "ragazzi di a terra" inseme, attraversu l'innuvazione integrata è a trasfurmazioni tecnologica, hè stata creata una linea di pruduzzioni cuntinuu, larga è chjusa di trasfurmazioni di pepite.Dopu à quessa, hà cunquistatu a trasfurmazioni di pepite cù manicu, a granulazione di pepite in polvere, a riduzzione di u cunsumu di solventi, è l'innuvazione di u prucessu di estrazione in contracorrente cuntinuu ... Una serie di innovazioni tecnologiche "atipiche" fece à pezzi, è infine hà incitatu u cambiamentu qualitatiu. di l'impresa.Attualmente, a dumanda annuale di capsanthin in u mondu hè di circa 10 000 tunnellate, è a produzzione è u voluminu di vendita di Chenguang Bio hà righjuntu 8 000 tunnellate, classificendu a cima di u mondu per 13 anni consecutivi.

"Manghjate seccu è stringhjenu" i rifiuti in materie prime

 

In u 2006, Lu Qingguo, presidente di Chenguang Biotechnology Group Co., Ltd., hà vistu buccia di tomate è sementi abbandunati dopu a trasfurmazioni di pasta di tomate in tuttu u Desert Gobi in Xinjiang.Hà urganizatu u staffu tecnicu per affruntà i prublemi chjave.Dopu ottu anni di esplorazione, hè stata ottenuta una avanzata in a tecnulugia chjave per a preparazione industrializzata è efficiente di licopene da i residui di a pelle.Mentre estrae u licopenu da a pelle di tomate, i sementi di tomate sò usati com'è oliu, è u residuu hè utilizatu com'è alimentazione.L'ingudu di i dui prudutti compensa u costu di materie prime è di u travagliu.U licopenu ottene "costu zero", facendu stu "pruduttu noble" Hè diventatu pussibule entre in e case di a ghjente ordinaria.

 

Chenguang Bio usa a so propria tecnulugia di core per estrattà è utilizendu in modu cumpletu l'ingredienti attivi in ​​materie prime vegetali.

 

Innuvazione originale per creà u so propiu oceanu turchinu

 

"In l'industria è a tecnulugia di estrazione di e piante, avemu seguitu l'Occidenti in u passatu.Ch'ella sia capsanthin, capsaicin, lutein, o u licopenu di u pruduttu superiore, ciò chì pudemu fà hè di espansione a scala di produzzione è riduce i costi di produzzione.Fate e cose da '1 à 10′".Lu Qingguo hà dettu.

Per vince a prima opportunità in a cumpetizione di u mercatu, Chenguang Bio hà intrutu in a "terra di nimu" in a ricerca è u sviluppu.Quandu anu utilizatu foglie di stevia per estrae steviol glycosides, anu estrattu CQA per rimpiazzà l'antibiotici.Sta nova tecnulugia ùn solu apre un novu modu per l'industria di ripruduzzione verde di u mo paese, ma apre ancu un novu modu per l'imprese per utilizà i "trè rifiuti", chì hà boni benefici ecunomichi è prospettive di u mercatu.

 

L'estrazione di CQA è QG da e foglie di stevia è residui di fiori di calendula, à l'estrazione di l'oliu d'agliu è i polisaccaridi di l'agliu da l'acqua residuale di trasfurmazioni di l'agliu, i metudi di produzzione di sti prudutti sò insustituibili.Dopu ch'elli sò messi nantu à u mercatu per apre a vendita, aumenteranu assai a cumpetizione di l'imprese.Vantage.

 

"Fate novi prudutti, novi applicazioni è novi varietà da '0 à 1', affittendu à l'innuvazione originale per creà un oceanu turchinu propiu".Lu Qingguo hà dettu.


Tempu di post: 25-Jan-2022