page_banner

nutizie

U 2 di dicembre, a ceremonia di premiazione di a basa sperimentale di riforma di l'insignamentu di u Gruppu Chenguang di a scola primaria xiaohedao hè stata tenuta in modu solenni. A biologia Chenguang hà attribuitu 93600 yuan à i primi trè eccellenti prufessori di a scola primaria xiaohehe gradu 1-6 in l'esame unificatu di l'annu accademicu 2019-2020 è i prufessori premiati chì participanu à diversi cuncorsi. Più di 40 prufessori sò stati premiati. Questu hè l'undicesimu annu di fila chì a biologia Chenguang hà finanziatu a scola primaria Xiaohe.
news (2)
news (4)
news (11)
Han Zhihua, prufessore di matematica di quinta, hà vintu u premiu 7300 yuan sta volta. In nome di a magiurità di i prufessori in a scola primaria Xiaohe, hà parlatu à a ceremonia per ringrazià a biologia Chenguang per u premiu. Ella hà dettu ch'ella camperebbe cù a so missione in u futuru travagliu è farà grandi sforzi per rimbursà a biologia di Chenguang è a scola primaria Xiaohe cù successi più eccellenti.

Nel corso di l'anni, Chenguang Biotechnology Group Co., Ltd. hà aderitu à u cuncettu di "co-sviluppu di e persone è di l'imprese", riccu è pensendu à l'educazione, è ùn hà micca dimenticatu u sviluppu di l'educazione in casa mentre diventava più grande è più forte. Dapoi u 2009, a sucietà hà spesu una certa quantità di soldi ogni annu per migliurà e strutture didattiche è l'apparechji studienti in alcune scole primarie è secondarie, ricumpensendu eccellenti prufessori, sovvenzendu eccellenti studienti poveri in esami d'ingressu à u liceu, ecc. In u 2015, "Borsa di Chenguang" hè stata creata in u liceu Quzhou n ° 1 per ricumpensà eccellenti studienti chì sò stati ammessi à l'Università "985". Durante l'ultimi deci anni, a biologia di Chenguang hà donatu più di 2 milioni di yuan per aiutà a scola primaria Xiaohe à migliurà e cundizioni di funziunamentu di a scola, premia insegnanti eccellenti, aiuta più di 50 studenti poveri eccellenti à realizà u so sognu di l'Università, è più di 50 studenti eccellenti in u esami d'ingressu à u cullegiu anu vintu a "borsa di studio Chenguang", chì hà vintu assai elogi da a sucietà.

news (8)

In u prucessu di sviluppu di a biologia Chenguang, assume attivamente a responsabilità suciale è participa à l'imprese di benessere publicu. A cumpagnia hà fattu grandi cuntribuzioni per sustene u sviluppu di l'imprese di benessere publicu suciale, u sollievu di terramoti, a custruzzione urbana lucale, i trasporti è l'educazione, è a lotta contr'à a situazione epidemica, cù un investimentu tutale di più di 23 milioni di yuan.


Tempu di posta: Jan-15-2021