page_banner

nutizie

U 27 di dicembre, a Federazione Cinese di Economia Industriale hà tenutu a Sesta Conferenza di i Premii Industriali di a Cina in Pechino. 93 imprese è prughjetti anu vintu rispettivamente i premii China Industrial, i premii di ricunniscenza è i premii di nominazione. U "Prughjettu d'innovazione è industrializazione di tecnulugia è apparecchiature di estrazione di u Piperu" di u gruppu biotecnologicu Chenguang hà vintu u premiu di ricunniscenza.
news (24)

news (3)

news (25)

news (6)

news (1)
I prudutti di estrattu di Capsicum sò principalmente capsantina è capsaicina, chì sò largamente aduprati in l'alimentu, a medicina è altri campi, è sò e necessità di a vita muderna. In l'anni cinquanta, i Stati Uniti piglianu a direzzione in l'estrazzione di Capsantina da u pimentu, guidendu a tendenza di l'industria. Più tardi, l'industria hè stata duminata da i Stati Uniti, a Spagna è l'India. A Cina hè entruta solu in l'industria di l'estrazione di u pimentu in l'anni 1980, cù un principiu tardu, tecnulugia di pruduzzione in ritardu è pruduzzione insufficiente. Ancu se hè un grande paese cun risorse di pepe, i so prudutti devenu esse impurtati da l'esternu.

A biologia Chenguang hè entrata in l'industria di l'estrazione di u pimentu in u 2000. Hà cunquistatu una quantità di tecnulugie di trasfurmazione, cum'è l'elaborazione di u pimientu cù manicu, estrazione cuntinua di gradiente contracurrente integrata, separazione centrifugale cuntinua in più fasi, è hà custruitu a prima estrazione di pimentera à grande scala è cuntinua linia di pruduzzioni in China. A so capacità produttiva hè stata assai migliorata. Attraversu u miglioramentu continuu è l'innovazione, attualmente, una sola linea di produzione elabora 1100 tunnellate di materie prime per ghjornu, centinaia di volte di più chè in u passatu A produzzione à pienu putere per 100 ghjorni pò risponde à a dumanda glubale. Capsaicin è capsaicin sò stati estratti simultaneamente. U rendimentu di capsaicina hè aumentatu da 35% à 95% mentre u rendimentu di capsaicina hè aumentatu di 4 o 5 punti percentuali à 98%. A perdita di solvente per tonnellata di materia prima hè stata ridutta da 300 kg à menu di 3 kg da ottimizazione integrata di u prucessu di lampu di pressione negativa cuntinua. A tecnulugia di industrializazione di u cristallu di capsaicina di alta purezza, l'estrazione supercritica di u pigmentu di capsicum red, u pigmentu di capsicum red è a microemulsione di capsaicin hè stata sviluppata in Cina.

A ricerca biologica di Chenguang hà trovu e fonti di inquinamentu è e regule di migrazione di tracce di sostanze nocive in peperu è i so prudutti estratti, anu innovatu è sviluppatu a tecnulugia di rimozione di u rossu di u Sudan, di a Rodamina B è di i residui di pesticidi organofosforati in i prudutti, hà stabilitu u sistema di garanzia di qualità è di sicurezza per u tuttu u prucessu di peperu da a piantazione, a cugliera, l'archiviazione è u trasportu finu à a trasfurmazione, è hà formulatu e norme naziunali per e materie prime pertinenti, i prudutti è i metudi di rilevazione. A qualità di u pruduttu hè soddisfacente Risponde à a dumanda internaziunale di u mercatu high-end, in a pusizione di punta internaziunale.

Durante l'implementazione di a tecnulugia di estrazione di pepe è di l'innovazione di l'equipaggiu è u prugettu di industrializazione, 38 brevetti d'invenzione naziunali è 5 novi brevetti d'utilità sò stati ottenuti. Cù tecnulugia avanzata, attrezzature è industrializazione, a quota di mercato di u capsicum red, chì hè produttu in modu indipendente in Cina, hè aumentata da menu di 2% à più di 80% in u mercatu globale (a biologia Chenguang conta 60%), è a capsaicina hà aumentatu da 0,2% à 50% (a biologia Chenguang conta 40%), chì hà vintu à a China u dirittu di parlà in u mercatu internaziunale di l'industria di l'estrazione di pepe.

U premiu Industriale Chine hè u premiu più altu in u campu industriale di a Cina appruvatu da u Cunsigliu di Statu. Hè sceltu ogni dui anni per istituisce un numeru di eccellenti imprese è prughjetti di benchmarking è guidà a furmazione di un gran numeru di imprese cù competitività di core.


Tempu di posta: Jan-15-2021